مصاحبه آرشیو خبر ها
بایرن مونیخ بدون شک قدرتمندترین تیم اروپاست

بایرن مونیخ بدون شک قدرتمندترین تیم اروپاست

آنتونیو کابرینی، دفاع چپ افسانه ای یوونتوس در دهه ی 80 مصاحبه ای با اسپورت ایتالیا و اسکای انجام داده: ‌

 

نظرتان در مورد وضعیت این فصل یوونتوس چیست؟

 

امسال با 4 سال گذشته متفاوت است، آنها دیر شروع کردند به خاطر اینکه در ابتدای فصل مشکلاتی داشتند، چون در یک سری از مناطق تیمی کاملا متفاوت شده اند. اما DNA پیروزی باعث شد که بتوانند تیم را بازسازی کنند و در نهایت یووه تیمی است که بسیار قدرتمند است.

 

آیا به نظر شما یووه مدعی اصلی اسکودتو است؟

 

طبیعی است که در تورین وقتی شما همزمان با پیروزی در لیگ باید به رشد بین المللی باشگاه هم فکر کنید و فکر می کنم این بزرگترین مشکل یوونتوس است. اینکه می دانیم که با توجه به اینکه ما در تورین هستیم، لیگ مهم است و با اینکه این همه سال که قهرمان شده ایم، نباید بی اهیمت تلقی شود. اما باید به اروپا و رسیدن به مراحل بالای لیگ قهرمانان هم فکر کرد.

 

نظرتان در مورد وضعیت یووه در اروپا چیست؟

 

واضح است که این بازی حذفی است، ما در این مرحله به مصاف بایرن مونیخ می رویم، که در کنار بارسلونا، بدون شک قدرتمندترین تیم اروپاست. بازی آسانی نخواهد بود، این بازی بستگی زیادی به عملکرد و اتفاقات درون زمین دارد، باید به شکلی به این بازی رویکرد داشته باشید که بدانید اجازه ی هیچ اشتباهی ندارید.

 

توصیه ای به یوونتوس برای حضور در بازار نقل و انتقالات دارید؟

 

یوونتوس تیم بسیار خوبی است، چون برای سال ها روی بازیکنان جوان کار کرده است، و حالا کم کم این بازیکنان وارد تیم های دیگر می شوند به سطح بالا می رسند، یووه تیمی است که به نسبت دیگران همیشه از زمان خودش جلوتر است. ما هنوز در میانه ی فصل هستیم، در سال های گذشته 5‐6 امتیاز با تیم دوم فاصله داشتیم اما الان این طور نیست، از نظر من تیم فعلی یووه از سال های گذشته برتر است، بدون اینکه بخواهم ارزش بالای پیرلو، توز را پایین ببرم. این تیم 15‐16 بازیکن در بالاترین سطح دارد و این به شما اجازه می دهد با اعتماد به نفس بالایی به مصاف تیم های سری آ‌ بروید.

 

یوونتوس سنسی و ماندراگورا رو به خدمت گرفته است، ایا بهتر است به این طریق در نقل و انتقالات شرکت کند و یا ستاره ای بخرد که در لیگ قهرمانان به کارش بیارد؟

 

در حال حاضر ما به بازیکنانی که بخواهند به سرعت وارد تیم شوند نیاز نداریم. با توجه به تجربه و منطقی که در گذشته داشتیم اوردن یک سری بازیکن که اگر نخواهیم بگویم غریبه، اما نیاز دارند که در فوتبال ایتالیا پیشرفت کنند، درست نیست. همین الان 4‐5 بازیکن داریم که چنین شرایطی دارند، مثل دیبالا که دارد خوب کار می کند. یوونتوس در مقایسه با تیم های دیگر کارهای مهمی در پشت صحنه انجام می دهد، فکر می کنم یوونتوس در حال حاضر برای آینده برنامه دارد و تیمی بسازد که تا 4‐5 سال در بالاترین سطح بماند.

 

دیبالا در هر بازی می درخشد و هر روز فرم بهتر و بهتری پیدا می کند، پوگبا هم به همین شکل، به نظر شما در اوج نبودن این دو بازبکن باعث شروع بد یوونتوس شد؟

 

نه, فکر نمی کنم خوب نبودن دیبالا و پوگبا باعث شروع ضعیف یوونتوس بوده باشد، وضعیت ابتدای فصل تیم به عملکرد یکی دو بازیکن بستگی نداشت، بلکه کل تیم خوب نبود. هماهنگی اعضای تیم مهم است و نباید توجهمان را به عملکرد فردی معطوف کنیم، 11 بازیکن که در زمین هستند همه موثرند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: